fredag, oktober 24, 2008

nervös

ja, jag är lite nervös och spattig.
Vi har ett mycket eventuellt lägenhetsbyte på G. Det är spännande, det är annorlunda, det är märkligt. Det är helt sjukt.
Men, jag blir nervös och spattig och har varit det hela veckan.
Nu i helgen borde vi få lite mer svar kanske, men jag vet inte. Jag vet ingenting!
Jag vill verkligen ha lite klarhet eftersom nervositeten äter mig. Jag jobbar och lever, men hela tiden gnager tankarna i bakgrunden.
Vi, jag och T, har väl så gott som bestämt oss. Jo, det har vi väl. Men, vi vet inte alls vad de andra tänker och tycker.
Jag kanske berättar lite mer sen. Behövde bara få ösa ur mig lite.
Sånt här blir man galen av. Jag lovar.

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

shit vad spännande, förstår att det är sjukt nervöst. Lycka till!

Chrissan sa...

Förstår dig... är sjukt uppskruvad av att jag idag fått kallelser till anställningsintervjuer.
När man verkligen vill ha nåt så går det inte att få bort det i huvudet. Man äter, sover o andas det liksom hela tiden...
Lycka till med lägenheten!

MorsanMia sa...

Vad spännande, berätta mera sen