söndag, oktober 26, 2008

hej, tjo, klackarna i taket

Nackspärr. Jag har nackspärr.
Det är förbannat tråkigt!
Gör ont som satan och jag blir en sur och grinig människa.
Jag fick för mig att det kanske är hjärnhinneinflammation jag har, så jag bokade tid på närakuten. Inte ett dugg hipsigt, nej, nej.
Men, det är inte hjärhinneinflammation. Nej, det är förmodligen en förkylning som satt sig i nacken.
Jag ska ta det lugnt och har fått muskelavslappnande och ska fortsätta med smärtstillande.

T har ont i sitt öga, han har byggt garage och fått träflis däri.

Så, nackspärr from hell och garageflis i ögat.
Hej, tjo, klackarna i taket...

6 kommentarer:

Ting sa...

Tur att det inte var hjärntumör!

Ting sa...

Tur att det inte var hjärntumör!

Ting sa...

Som sagt.
Tur att det inte var hjärntumör.

Kaos-Anna sa...

Usch.
Inte roligt.
Lunch i veckan?

PUSS my darling.

[attle] sa...

ting - kunde inte sagt det bättre själv ;-)

fru kaos - ja, när jag är tillbaka på jobbet - Gärna! (är ett vrak just nu)

Fredrik sa...

Hur gick det med lägenhetsbytet?