tisdag, januari 27, 2009

denna vecka

Dundermiddag med leverantör på schysst restaurang igår.
Champagne. Förrätt. Gott (läs: dyrt) rött vin. Varmrätt. Mera vin. Snaps. Chokladkaka till efterrätt. Sherry till det.
Vi satt och åt och pratade (engelska of course) från 18:30 till 23.
Vandrade genom stan lite rund om fötterna och med en mage som stod åt alla håll, damp i sängen vid 00:30.
Upp som vanligt imorse. Jobba, jobba, jobba. Möte från kl.10-12 med samma leverantör. Braklunch på Prinsen. Möte resten hela eftermiddagen, samma leverantör. Jobba lite till efter det.
Jag är helt slut!!! och mätt. Mätt som att jag aldrig mer vill äta.
Värsta lyxproblemet.
Ikväll ska jag packa. Imorgon två möten på förmiddagen. Vid lunch bär det av till England. Middag på kvällen. Fabriksrunda torsdag dag. Flyga hem på torsdag kväll.
Fredag jobba som vanligt igen för att åka till Västerås fredag kväll.

Jorå. På lördag är jag nog död.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du, det lär du ju inte vara för då ska vi ju festa natten lång!
;-)

Anonym sa...

Shit vad du håller igång! Du måste se till att ta det lite lugnt mellan varven också! Det lät i alla fall som att du ahde det trevligt tillsammans med leverantören :-). En massa god mat på lyxiga restauranger är inte fy skam. Hoppas att du får en trevlig Englandsresa! Hur hinner du med att vara mamma? :-) Jag ska nog inte klaga över min situation :-).

[attle] sa...

kussen J - jag vill nog hoppa gympan vid närmare eftertanke... Är det OJ? Party - jag är på!

Williams mamma - Hur jag hinner vara mamma? Barnen har en fantastisk pappa. Det är svaret. Han finns där och fixar, trixar och donar. Han tar typ allt just nu. Så, jag är ingen super mom ;-) Det är väldigt ojämnt fördelat mellan oss just nu, stackarn.

Anonym sa...

Var rädd om den mannen :-D

Anonym sa...

Hörru Anna, vad jobbar Du med?
Är Du möjligen i modebranchen?Själv ska jag spendera helgen på CIFF i Danmark. Alltid lika spännande och njutbart med goda middagar :-)