måndag, februari 02, 2009

vid liv

I´m still alive.

Japp, klarade allt galant. Mycket tack vare T som är fenomenal på att packa och planera när vi ska resa. Jag behövde bara packa om lilla väskan åt mig själv, resten hade han fixat.
Helgen var rysligt mysig.
Skön fredag. Barnen totalt oblyga inför varandra. Som de längtat. Ojojoj.
God mat, mycket vin och snack. Urmysigt.
Lördagen gav skridskor på Mälaren, mera vin, god mat, godis, seriösa och mindre seriösa diskussioner allt i kanonsällskap.
På söndagen efter ihoppackande och hejdåande hann vi med ett fikabesök hos min farmor och farfar också.
Imorse var jag dock sjuuukt trött. Men, masade mig upp tillslut.
Täppt i näsan. Kände mig lite hängig, kanske på väg att bli sjuk.
Men, jag gick i allafall till gymmet på lunchen och körde järnet. Body Pump 55 min.
Känner mig faktiskt bättre nu.
Vi får se hur länge jag kan lura den här förkylningen...

Men, jag lever.

Inga kommentarer: