torsdag, januari 22, 2009

förändring

för någon vecka sedan började jag ha luggen lite annorlunda. Den börjar nämligen bli lite längre, så jag har den rakt fram istället för åt sidan. Inga direkta kommentarer från min omgivning.
Igår eftermiddag hämtade jag ut mina nya glasögon.
Idag hade jag på mig glasögonen för första gången på jobbet.
Idag haglade kommentarerna över luggen.
-Vad du ser annorlunda ut i håret, det är nåt med luggen...
Några såg direkt att jag hade nya brillor.
Tage, 2 år, tycker att mina nya glasögon är jättefina. Det säger han.
Men, jag vet inte om man kan lita på honom. Han kallar snoppen för bröst och säger att han är 10 år. Så, jag vet inte...

Hursom. Jag gillar dem och det är huvudsaken!


nya brillorna

10 kommentarer:

Ting sa...

Det ser ut som en helt annan människa!
Men du är jättefin!
Verkligen!

Fredrik sa...

Schnügga!!

Kaos-Anna sa...

Min solgalsögon ;-)
Om det är från kjedjan som vi talade om.

Anonym sa...

Snygga!

Hanna sa...

Skitsnygga! Och vad långhårig du har blivit!

Kajsa sa...

Jag tycker både luggen och glarrerna är fina. :)

Anonym sa...

shit värsta baben! Känner knappt igen dig ju...

Anonym sa...

Snygga glasögon, men jag tycker att du skulle ha valt några mindre bågar. Det blir lite Bingo Rimér-varning:-)

Anonym sa...

Snygga glasögon, men jag tycker att du skulle ha valt några mindre bågar. Det blir lite Bingo Rimér-varning:-)

[attle] sa...

Anonym - jag vet vem du är... Hahaha!