tisdag, februari 03, 2009

mini

Idag har jag skaffat mig en liten miniplattång.
Luggen börjar krulla sig på ett sätt som jag inte gillar. Resten av håret står åt alla håll, och det får det så gärna göra, men inte luggen. Nej, den ska snällt ligga neråt, platt som f-n.
Så botemedel införskaffades snabbt.
Plattången är verkligen pluttliten!
Mått ca.
Plattor: 1,3 x 6cm
Hela plattången är 15cm. Miniliten.
Ni fattar.
Men för att platta min lilla lugg krävs nåt litet. Min panna är verkligen liten, så luggen är långt ifrån redig. 15 cm tång blir utmärkt.
Har provat den och är mycket nöjd med resultatet. Det enda att "klaga" på är att sladden också var mini. Minikort.
Imorgon ska jag försöka hinna platta miniluggen med minitången innan jobbet.
Spänningen är ooolidlig!


minitången

1 kommentar:

Anonym sa...

Har oxå införskaffat en mini-plattång men med låååång sladd. Gissa om jag är glad för det!:P