tisdag, mars 03, 2009

sjuuuk

Jag har tvärtemot alla andra hållt mig väldigt frisk under den här vintern.
Jorå, på riktigt. Jag har varit jävligt nöjd att jag tog det där influensavaccinet.
Igår eftermiddag började jag känna mig lite sjuk.
På kvällen satt jag i soffan under mitt duntäcke och frös som en dåre. Ont i alla leder. Grät gjorde jag också, för att jag tyckte så synd om mig själv. För att jag mådde så dåligt.
Nu sitter jag i soffan, helt stilla med alvedon i kroppen och känner mig ganska okej.
Har hamnat framför TV-shop.
Tobi ångmaskinen som gör att man slipper strykjärn och strykbärda. Låter ju fantastiskt!
Eller dammsugaren som dammsuger upp allt. De fick till och med upp ballongrester från golvet, jord, vin och vinglasbitar.
Men guuud vad bra!
Kanske en Elvisbox med massor av unikt samlarmaterial för endast 1199 kr. Som hittat!

Jag tror jag ska byta kanal.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade precis din blogg...jag sitter här i en fyra i Göteborg...också enda damen i familjen med 5 medlemmar=)!! Hörs igen! Linda

[attle] sa...

Välkommen Linda! Kul att du hittade hit! :-)

Anonym sa...

Stackars, stackars, stackars dig.
Men byt kanal, ta en Alvedon till och ryck upp dig.
Älsk!

[attle] sa...

PaP - T har redan sagt åt mig att rycka upp mig... Det är väldigt, väääldigt synd om mig ;-)

Yogamamma sa...

En läkarkompis till mig berättade precis att man faktiskt kan bli ännu sjukare i influensan om man tagit vaccinet. Det är tydligen inte alls någon garanti.
Men jag hoppas att du bara har en vanlig förkylning och överdriver lite :)
KRYA PÅ DIG

Anonym sa...

Stackars, stackars Anna! ;-)

Visst är det helt sjukt vad mycket bra grejor det finns på TV-shop! Har du inte sett dom dära som man sätter på magen och så tränar dom absen åt en medans man ligger i soffan o kollar en skön film o käkar praliner!?! En sån skulle man ju ha! Fatta vilka rutor man skulle få på magen då. ;-) Eller hur var det nu det var egentligen... fniss. Men man kan ju förstå att många blir lurade att köpa en massa nödvändiga saker som man definitivt inte kan klara sig utan.

Hoppas att du piggar på dig snart!
Stor kram