lördag, augusti 29, 2009

slumdog millionaire



Ikväll har vi sett den. Slumdog Millionaire.
Den var bra.
Men.
Det tråkiga med att se en film sist av alla, är att alla pratat om den i evigheter, om hur bra den är. Höjt den till skyarna.
Så, när jag ser den tycker jag att den är bra. Inte lika lysande som alla andra. Förmodligen inte lika lysande som jag skulle tyckt att den var om jag såg den innan alla andra höjde filmen och därmed mina förväntningar till skyarna.
Den är bra.
Om du mot all förmodan inte sett den. Se den!

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Ok. Ska ta och se den.

Anonym sa...

Kollar du in på Facebook nångång?

puss

[attle] sa...

Anonym - Njae, jag är lite dålig på det där med Facebook faktiskt.

HUSnrNIO sa...

Såg den igår och tyckte detsamma.

Anonym sa...

Jag har inte sett den.

Förstår precis vad du menar. Så där kände jag med Mamma Mia. Alla älskade den och jag hade skyhöga förväntingar. Jag blev lite besviken.