söndag, december 13, 2009

lusse lelle

Glad Lucia på er!

Vi har haft en mysig julpysselluciadag hemma hos min syster med familj.
Nu tittar T på Discovery. Inget illa om Discovery, de visar ju trots allt L.A Ink, en av mina favoriter. Men, just nu är det nåt sånt där program som jag bara tycker är sååå tråkigt. Depptråkigt.
Tvättmaskinen är full med ren tvätt som bör hängas på vår tvättställning som är full med torr ren tvätt som måste vikas först. Dessutom ska jag klämma ur mig önskelistor till alla.
Det är skitsvårt. För barnen har redan för många leksaker och behöver typ nya kalsonger och strumpor, men, hur kul tycker de att det är att få kalsonger och strumpor i paketen på julafton? Hrm. Inte alls.

Så, vad sjutton önskar sig 3-åringar och 5-åringar förutom svinadyra tv-spel som fyller Elis önskelista.
Tips anyone?

1 kommentar:

Kajsa sa...

Förbrukningsmaterial är vår grej - ritpapper, pennor, pärlor, målarböcker m.m. Sånt som alltid behövs och som går åt.