tisdag, maj 15, 2007

Planerar framtid

Inte så långt fram, men lite i allafall.

Idag har jag sökt kurser på Komvux till hösten. Matematik B och Matematik C.
Dessutom har jag ringt csn som skickar mig blankett om studiemedelssökning.
Det känns bra, även om jag inte vet om jag ens kommer in eller så.

Dessutom försöker jag planera vår föräldrapenning att räcka till augusti 2008, vi ska ansöka om dagis till maj 2008, men jag tänkte planera att vi har dagar till augusti, i fall att...

Känns bra att planera lite.
Förhoppningsvis kanske jag kan börja plugga hösten 2008. Jag hoppas det i allafall.


i dessa planeringens dagar håller Tage på att skita ut tänder.
Ja, han bajsar och bajsar, tandköttet är svullet och man ser hans två övre framtänder genom tandköttet. Hoppas de spricker igenom snart för mitt liv känns så himla oglamouröst med alla dessa bajsblöjor ;-)

Nu ska vi packa ihop mat och klä oss för fotboll.
Soccer Mom - that´s me! ;-)

Inga kommentarer: