lördag, september 22, 2007

idol 2007

ang Marie Picasso.
Jag tycker inte om Marie Picasso. Jag tyckte inte om henne redan när det begav sig i BB för några år sedan. Redan då gillade jag inte att hon grät hela tiden för lycka som sorg, dravel som verklighet, hon nynnade och sjöng heeela tiden och verkade redan då så himla virrig. Dessutom pratar hon Västmanländska, Västeråsare som hon är. Och med risk för att göra mig ovän med typ 3/4 av släkten, så låter man inte som den skarpaste kniven i lådan när man pratar västmanländska. Fast vaddå, jag har också lite sån dialekt, så ja, ni fattar.
Nu är människan med i Idol 2007 och jag blir nästan sur. Ja, för hon kan faktiskt sjunga och dessutom får hon en massa TV-tid för på nåt sätt faschinerar hon tydligen även TV-teamet.
Hon verkar så bräcklig, man vill hata henne, men samtidigt kan man inte.
Skruvat.

Nåja, annars tyckte jag mest att det var synd att Freja Red Lips åkte ut. Hon hade cool röst och var snygg.
Kvarstående skaran är intressant och blandad.

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag tror att Marie vinner hela skiten...eller Knut.

Tjockalocka sa...

Knut - ja, bara namnet g�r att han g�rna f�r vinna! ;-)

Kaos-Anna sa...

I love Knut!

[attle] sa...

fru kaos och Jennie - Knut - yuck enligt mig ;-) Men jag kanske ändrar mig om han stylas om lite och leverar i själva tävlingen :-D