onsdag, september 12, 2007

svammel

jag har räknat massor medans Tage vilade förmiddag. Det är jag stolt för!
Jag har hunnit prata med syster min, och min kompis Anna 2 ggr.
Jag har bokat en klipptid till imorgon, så jag ser hyffsad ut till dopet på söndag.
Har jag nämnt det?
Min systerson Edvin döps och jag har blivit tillfrågad att läsa stycke ur bibeln då. Utan förberedelse!!! "ja, du kan väl bara läsa det lugnt och fint. Marias mamma läste så himla fint på Olivias dop" (jag tror det var Marias mamma på Olivias dop, kan vara fel uppgifter då jag redan då blev så nervös att jag antagligen inte hörde på ordentligt...) - Sätt lite mera press vettja!!! Gah!
Jag är skitnervös!!! Det är typ det enda jag kan tänka på nu. Jag kan inte slappna av förrän det är klart och man kan ju liksom inte tacka nej.
Jag har ingen som helst önskan eller behov av att stå inför människor och läsa eller sjunga nåt. Jag är verkligen icke-Idol-material.

Tage har idag mest knallat runt med en kötthacka/yxa i plast. Det ser morbitt ut! Hahaha!

Inga kommentarer: