söndag, november 11, 2007

testfreak

Här kommer ännu en liten småknäpp bekännelse från mig ;-)

Jag har sedan länge nån slags dille på sådana där "Bäst i test"-tester.
Jag tycker det är så himla intressant med tester.
När vi ska köpa nåt nytt vill jag gärna ha kollat så många tester jag kan få tag i innan vi köper.
Jag vill läsa, analysera och diskutera innan beslut kan tas.
Som ni redan vet är jag också ambivalent så därför måste jag kolla dessa tester, höra mig för vad andra tycker och sen kan vi bestämma oss.
Jag frossar i bilbarnstol-, livsmedel-, barnvintersko-, overall-, TV-, bil- och dammsugartester, för att nämna några...

Nu har jag hittat en ny underbar testsida:
Testfakta

Kalla mig knäpp, men - I love it!
Hahaha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lider du av lite "kontrollbehov" månne?
det gör nämligen jag..
tack för att du var inne på bloggen...

Anne

Yogamamma sa...

men du, det här är ju perfekt för mig som verkligen borde bli mer testfreak.
Sajten är numera addad som en av mina favoriter :)

[attle] sa...

anne haavisto - hur kunde du gissa det?! Moahahahaaa!

act as if - Härligt. Välkommen in i världen av tester! Hoppas du ska trivas! :-)