tisdag, december 11, 2007

bara jag

Jag har plockat ut lite från det fullspäckade kontot.
Jag släppte kontrollen lite. Det är nyttigt. Det är välbehövligt. Det fungerade, såklart, alldeles utmärkt!
Jag har varit ute på egen hand, nästan.
Jag har träffat en mycket god vän och kollat runt i Gallerian för att sedan avnjuta en trerättersmiddag och två glas vin.
Bara hon och jag. Inte på lånad tid. Nej, bara hon och jag och inga ungar.
Det var fantastiskt skönt när hon väl röck mig i kragen.
Fantastiskt skönt och trevligt!
Jag insåg också att jag måste piffa till mig. Piffa upp mig. Ordentligt.
Tack Malin!

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jaha...jasså..
Jaha....
Men vi då?
Nu kommer det ju dröja fyra år innan du går utanför dörren igen ;-)

Det låter härligt.
Superttrevligt.
Var var ni?

Puss

[attle] sa...

frau kaos - Nej, inte 4 år. Jag har fått mersmak, min vän. Vill ha mer sånt här. Snart.

Anna Kaya sa...

Vad härligt det lät! Underbart! =)

Kram,
AnnaSv