fredag, december 07, 2007

idol och snackpåse

Marie vann! Jättebra! Grattis!
Hoppas Amanda släpper en schyst skiva snart!!!

Kvällen har gått riktigt bra själv med barnen, de somnade precis när Idol börjat. Tage har visserligen inte velat ligga i sin säng förrän för en liten stund sedan, men OK ändå.

T partar antar jag...?


Jag kom bara på en sak som Elis, min snackpåse, sa häromdagen.
Vi kom utifrån skogen och in i tvättstugan.
Elis säger:
"-Åååh, vad varmt och skönt det är härinne!"
"-Ja, jättevarmt och skönt" svarar jag.
"-Precis som varm choklad, mamma"
"-Varmt och skönt?"
"-Ja, precis som varm choklad."

Min underbara snacksaliga unge!!!

5 kommentarer:

Anna Kaya sa...

Vilken gullig kommentar! =)

Kram,
AnnaSv
http://annasv.blogg.se

Kaos-Anna sa...

Nu är det dagas att blogga.

Yogamamma sa...

japp, jag håller verkligen med fru kaos. Nu är det verkligen dags att blogga!!

Kajsa sa...

Varmt och skönt som varm choklad - klockrent! :-)

[attle] sa...

annasv - ja, ibland får de till det, de små liven :-D

kaos - jaaa-jaaa :-)

act as if - okejdå, har legat på latsidan ;-)

kajsa - ja, verkligen klockrent. Jag borde också kläcka ur mig såna sköna kommentarer ju.