måndag, januari 28, 2008

trettioåtta

det var Pointsen jag fick ihop i lördags.
Det säger nog inte er ett dugg.
Men, jag är viktväktare just nu och får bara äta ett visst antal Points. Och, vi kan väl säga såhär: trettioåtta Points är nästan dubbelt så många som jag får äta om dagen...
Men, det var förbannat goda trettioåtta Points!!!
Jag sket totalt i att tänka och räkna just då. Jag ville bara njuta och äta det jag ville. Fira våra 10 år.

Idag får jag väl betala lite, antar jag. Så, vi ska klä på oss och ta en promenad i det vackra vädret. Jag och lilla t.

Helst skulle jag vilja åka till Rusta (av alla ställen) och köpa ny köksmatta och titta efter några ljuslyktor. Eller Ikea och kolla in nya grejer till vårt badrum. Fast, mest av allt borde jag göra nytt pass.
Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder.
Fint väder är det i allafall, och bara det gör en lycklig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Räknade du points i lördags? *asg*

38 är ju inte sååå farligt ändå. Det kunde ju varit 138.

Härligt att ni hade det bra!

Kram,
annaSv

mallan marushka sa...

hjälp jag trodde du fått feber.
Skräms inte sådär ;)
Jag tycker du är bra som du är jag.
Å andra sidan jäkligt lätt för mig att säga som precis kommit i de minsta jeansen jag kommit i hela mitt liv... (31/36 cheap mondays;)
Å andra sidan är ajg i total avsaknad av rumpa öht och f-n vet om det är så kul det heller ;)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja det vewrkar som om alla är igång o tänker på Beach -08 just nu!!! Även jag....ska börja med mina soppor igen...(har jag sagtsen nyår). Gjorde förra våren, rätt efektivt faktiskt!!

Ja kul att träffas så här i Cyber världen!!!

[attle] sa...

annasv - nej, jag räknade ihop dem igår, dagen efter. Bara för skojs skull. I lördags sket jag i dem, medvetet :-)

mallan - feber? jag fattar inte... Skönt med jeansen, slarvar du med maten igen eller? ;-) Min rumpa lär nog aldrig bli platt - bra eller dåligt, det vet jag inte.

mamma millan - Hej och välkommen! Ska kolla in din blogg också :-) Soppor och shakes har jag kört en vår också, våren -03. Jäkligt effektivt! -23 kg på några få månader, typ 3... men, jag har sagt aldrig igen.

mallan marushka sa...

38 grader jag trodde du hade 38 grader.
jag är död då ;)

Tillverkarna av mat är sååå äckliga!
Nej jag slarvar inte, de har börjat göra jeans i mänskliga storlekar ;)

[attle] sa...

mallan - aha, jag tillverkar nog mest min egen mat ;-) Eller, ska förtydliga mig. För min del blir det nästan inga halvfabrikat. som sagt, lovely med jeansen!