måndag, januari 28, 2008

vuxenpoäng?

Undrar om jag får det nu.
Jag hatar att köpa dammsugarpåsar! Det är tråkigt och jag glömmer jämt bort det när det verkligen behövs. Dessutom stör det mig att de skriver produktnumret på dammsugarpåsförpackningarna. Vem kan sin dammsugares nummer?!
Jag vet bara att min heter Ultra Silence, knappt märket kan jag. Elektrolux kanske?
Men, nu har även jag (som så många innan mig) börjat med en ny prenumeration:
Kolla här!
Jag har ingen aning om hur mycket påsar vi gör av med, så jag får väl prova mig fram.
Det blir intressant!
Det är lite vuxet, men det är för att jag, lite ovuxet, aldrig minns och inte vet vad vi har för dammsugare...

6 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag har prenumererat i typ ett år. Jag BADAR i påsarna.
Man byter mer sällan än vad man tror...

Mitt liv -precis som på film sa...

Vilken bra affärsidé! :-) Jag måste kolla in sidan lite närmare. Fast jag vill ju inte bada i påsar såklart :-). Men det är definitivt värt att kolla upp!

Yogamamma sa...

fast man behöver väl inte prenumerera väl? Jag skickar bara efter när mina påsar är slut.

[attle] sa...

annas kaos - bada skulle för omväxlingens skull vara trevligt. vi har torka, på den fronten i allafall.

mitt liv - kolla upp! :-)

yogamamma - nä, man måste inte prenumerera, men jag provar :-)

mallan marushka sa...

jag har ingen dammsugare....

funderar på om man klarar sig på:
http://www.marsala.se/images/1012-01.jpg (har jag älskar men ibland är ju dammsugare the shit så att säga).
Så jag tänkte komplettera med:
http://www.electrolux.se/products/XMLSTANDARDIMAGE/P022556.jpg

kan det funka?

[attle] sa...

mallan - alltså, jag skulle inte klara mig på det där. Men, vi kanske lortar ner mer än ni...
min syrra har den där elektroluxen, som snabbsugare vid bordet och sen har de centralsugare. Men, jag tycker inte den lilla är så effektiv... :-) Jag tycker det är viktigt med en riktigt bra dammsugare och som vanligt kostar det mer då ;-)