onsdag, mars 26, 2008

dessutom!

kom jag på att jag glömde ta av mig min sjal när jag fotograferades för passet igår.
Jag har nästan alltid sjal på mig, olika varianter.
Igår hade jag på mig en svart/vit pepitarutig sjal, som lätt kan tas för en palestinasjal.
Kul-kul.
Påsögd, gravallvarlig, med kriminellt utseende OCH palestinasjal.
Lyckat Anna. Lyckat!
Jag kommer ju för fan inte kunna resa nånstans. (Jag som är en sån globetrotter... Moahahaha!)
Tur att T inte har Aliens Passport längre, det hade liksom varit pricken över i:t.

Det ska bli väldigt intressant att hämta ut det där passet nästa vecka.

Och förresten: om jag nu ska ranta runt i palestinasjal så inser jag att jag kanske måste skaffa mig en lila-vit. Trots att jag inte är ett stort fan av just lila. Men man får väl offra sig.
Eller hur, Jennie?!
;-)

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Men vad är det för konstigt mode egentligen? Tror inte ungdomarna vet vad det är för symbol. Vad man än väljer att bära för symbol så tycker jag att man ska veta vad den står för och inte för att det är ett mode..

[attle] sa...

Kajsa - Hahaha! Ja, det kan man verkligen tycka :-)

Tjockalocka sa...

Jajjemen!!