måndag, juli 28, 2008

tillbaka

Tillbaka på jobbet. Tillbaka i vardagen. Nästan. (T och barnen är ju hemma 3 veckor till.)
Massor med mail i inboxen, massor med jobb som väntat i 2 veckor. Knappt nå folk på kontoret.
Jag har trott att jag har 2 veckors obetald semester, men idag fick jag veta att jag har förskottsbetald semester. Det är bra! Mycket bra!
Så, nu funderar jag på om jag ska ta lite semester imorgon och på onsdag också... Mjukstarta lite så. Jobba måndag, ledig tisdag, onsdag. Jobba torsdag och fredag och så lite helg och sen jobba igen. Hm. Hmmm.

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

Välkommen tillbaka till verkligheten! Jag är också tillbaka på kontoret igen, efter fyra veckors ljuvlig semester. Hade trott att jag skulle kunna mjukstarta, men icke sa nicke. Fullt ös - medvetslös. Därför smygbloggar jag lite emellanåt, för att hitta energi.

Kajsa sa...

Ja för tusan, ta inte ut dig! ;)

[attle] sa...

yogamamma - Jobbigt med hårdkör på en gång! Gillar det där med smygbloggningen :-)

Kajsa - jag gjorde det! Tog ledigt alltså :-)